Puc dir que hores d'ara, ja he passat les dues primeres fases del pla de treball i que ara, estic endinsada totalment en la tercera fase.
Tot i que en aquesta entrada us deixaré constància de les dues primeres fases:
Objectius: planificar el meu treball com a estudiant de pràctiques al centre d’EE. Destinataris/àries: psicopedagoga, tutor extern, jo mateixa
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1. Reunions amb la psicopedagoga i el tutor extern per concretar de forma inicial el meu seguiment de pràctiques.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
1. Entrevistes
2. Recull informació
INDICADORS D’AVALUACIÓ
1. S’han fet les reunions adequades? si
2. M’han quedat dubtes per resoldre?cap, i si van sorgint ho vaig preguntant
FASE 2 : Recollida d’informació
Objectius: Recollir i recopilar tota la informació necessària per a poder establir un pla de treball i portar a terme la meva intervenció.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1. Reunió amb els professionals per a que m’expressin els temes que els agradaria tractar.
2. Exposició dels temes que van sortir i tria d’un tema per fer-lo al taller.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
1. Registre anecdòtic
2. Registre de les sessions
INDICADORS D’AVALUACIÓ
1. S’ha aconseguit un acord per a preparar el taller que es portarà a terme amb els professionals? Si
2. Ha hagut una bona participació? si
I ara estic endinsada en la tercera fase del pla de treball, que parlem d'intervenció. Aquesta es la fase:
FASE 3 : Intervenció
Objectius: Desenvolupar el taller. Recerca conjunta d’estratègies d’intervenció amb els mestres implicats
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1. Facilitar un espai de comunicació, coordinació i col•laboració continua.
2. Elaborar un taller d’aprenentatge per als professionals.
3. Orientació als professionals sobre el tema a tractar al taller.
4. Planificació i portada a terme de els diferents sessions.
5. Assessorament als mestres que ho requereixen.
6. Planificació i orientació en la creació d’estratègies d’intervenció adequades als alumnes amb NEE respecte al tema tractat al taller.
7. Seguiment de les actuacions acordades al taller per part dels mestres dintre de l’aula i observar els resultats.
8. Valorar el resultat del taller i de les aplicacions al dia a dia per part dels professionals.
9. Assessorament als mestres que ho requereixen.
10. Treure conclusions sobre les actuacions i reorientar si fos necessari, el procés.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
1. Observacions
2. Entrevistes
3. Preparació material
4. Taller amb els professionals
5. Diari
6. Registres
7. Activitats amb els mestres
8. seguiment i observació als mestres
9. Orientació
INDICADORS D’AVALUACIÓ
1. S’ha fet un seguiment adequat ?
2. S’ha fet un procés d’intervenció adient a les demandes dels professionals?
3. Ha estat productiu el taller?
4. S’han tractat els temes que als professionals els feien tenir neguit?
Objectius: Desenvolupar el taller. Recerca conjunta d’estratègies d’intervenció amb els mestres implicats
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1. Facilitar un espai de comunicació, coordinació i col•laboració continua.
2. Elaborar un taller d’aprenentatge per als professionals.
3. Orientació als professionals sobre el tema a tractar al taller.
4. Planificació i portada a terme de els diferents sessions.
5. Assessorament als mestres que ho requereixen.
6. Planificació i orientació en la creació d’estratègies d’intervenció adequades als alumnes amb NEE respecte al tema tractat al taller.
7. Seguiment de les actuacions acordades al taller per part dels mestres dintre de l’aula i observar els resultats.
8. Valorar el resultat del taller i de les aplicacions al dia a dia per part dels professionals.
9. Assessorament als mestres que ho requereixen.
10. Treure conclusions sobre les actuacions i reorientar si fos necessari, el procés.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
1. Observacions
2. Entrevistes
3. Preparació material
4. Taller amb els professionals
5. Diari
6. Registres
7. Activitats amb els mestres
8. seguiment i observació als mestres
9. Orientació
INDICADORS D’AVALUACIÓ
1. S’ha fet un seguiment adequat ?
2. S’ha fet un procés d’intervenció adient a les demandes dels professionals?
3. Ha estat productiu el taller?
4. S’han tractat els temes que als professionals els feien tenir neguit?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada